Asdffghjjk SenaBilgin 21+2 olduk bizde♥ Herşeyin en iyi oldugu ayları yaşıyorum. Tekmeler kıpırdamalarda başladı gayet iyiyiz yani🙈
Deletedmom67 SenaBilgin bende pazartesi aşımı vuruldum yarın kontrolüm var iyiyim cnm şükürler olsun cok hareket hissedemiyorum büyüsün artık tekmelesin 😊
Elifelik SenaBilgin bende 19 artı 3 oldum bu gün doktordan geldim biraz sancım vardı önemsemelimiyim önemsememelimiyim derken doktor dinlenicekdin dedi rahimde kasılma varmış o yüzden dikkatli olun sizlerde bazen anlamıyoruz yorulduğumuzu
arzuu3469 bende 21 oldum iyi gidiyo suan kizlar detayli ultrason yaptircakmisiniz.bugun benim asi gunum .kan ilaclarini kullaniyomusunuz
Minimini04 arzuu3469 kullanıyorum 22 haftalık olduğumda olucam bende aşıyı detaylı ultrasonuda o hafta yaptırıcam 😊
SenaBilgin Asdffghjjk bende 20. Haftama girdikten sonra daha çok hissetmeye başladım kıbırdamalarını çok değişik bi duyguymuşş ❤💕👶
Elifnurrr Minimini04 ben de şimdi 20 oldum bugün. 22 haftalıkken detaylıya gireceğiz biz de 😊 aşı ve tahliller de aynı şekilde
Talhahafsa SenaBilgin inan üstümde oyle bı ağırlık var kı yemek yapmak bıle zoruma gidiyo bazen ama su anki baska yorgunluk ev tasıcaz eşyaları topladım tasınacamız evi temizledık falan bitmiyo bı türlü 😭
Asdffghjjk SenaBilgin bende 19+2 de hissetmeye başladım yaklaşık 15 gündür aşk yaşıyoruz. Ama kötü bir yanı da dün kıpırdamadı diye aglıyodum. Çok kafaya takıyorum
Gamzeray Bende 20+1 oldum dün doktora gittim herşey yolunda ayrıntılı ultrason hastane de yokmuş yaşadığım şehirde yok daha doğrusu fakat doktor ultrasonda ayrıntılı baktığını renkli de baktığını gördüm herşey çok iyi dedi
Hediyenaze Kızlar bende 20. Haftamdayım ve hala cinsiyeti bellı degıl bacakları kitli oluyor cok merak ediyorum ☺
svvlgnrt SenaBilgin 19 olduk bugün zaman resmen durmuş gibi hiç ilerlemiyor gibi geliyor.onumuzde daha 2 bayram var oooo diyorum 😊sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah.
0114 bende 20+2 haftaligim kizlar bebislerin kilosunu öğrenebildiniz mi bu haftalarda benimki 300 gr mis