Ya Kızlar bundan 3 ay önce 5 aylık bebeğimi suyu bittiler diye kaybettim erken doğum yaptım suni sancılarla çok zordu sonra planlamadığımız gebelik oluştu şimdi 8 haftalık hamileyim ama sümükümsü kahverengi leke mevcut sol kasıkta baskı çok hafif ağrılar girip çıkıyor doktorlara soruyorum korkma diyor ama öbüründe de kahverengi akıntı oldu sonrasında kayıp yaşadım bu durumu yaşayan ya da düşük yapan canlar fikir verin bana Progestan 200 mg kullanıyorum