Prmas61 Arkadaşlar 37+4 haftalığım doktorum bir hafta sonra gel dedi ama randevu yok ileriki tarihlerde var randevusuz da almıyorlar siz nasıl aldınız bu arada devlet hastanesine gidiyrm
61Aysen Prmas61 canm devlet hst doktorun sabitmi bnde devlte gidiyorm sabit bi doktorum yok her gitmemde farkli doktr sabit olsa bile bska doktra vrsa ona al bence son haftalarin soncta
Nur1126 Prmas61 randevusuz git ben öyle yapıyorum hem devlette hem özelde sonuçta kendisi çağırıyor ve günün çok yaklaşmış
Zehasve Prmas61 ben son ayımda hiç randevu almadım 7.30 da hastanenin önünde oldum güvenlik görevlileri sıra kartı veriyor o sıraya göre doktordan sıra aldım eğer doktorunuz randevulu çalışıyor ise sekreterler 8.30 gibi anca masa başına geliyorlar sekreter ile görüşüp doktor hanım veya beyin çağırdığını belirtip kaşeli kart alıp tekrar hasta kayıt bölümüne gidiyorum sizde öyle yapabilirsiniz
Prmas61 Normalde doktoruma randevusuz gidiyordum ameliyat olunca kendısı bır ay yok mecbur başka doktora gittim o da bir hafta sonra gel dedi randevu olayı aklıma gelmedi o an söylemedim yarın gitsem kabul etmesi lazım kendısı gelmemi istedi napcam bilmıyrm
Prmas61 ecembugra53 oyle yapacam ama kabul etmesi lazım zaten 15 gün öncesınde randevu bulmak mümkün degil
Prmas61 61Aysen sabit vardı ama dediğim gbi izinli bir ay yok smdi başka bir taneye gittim bir hafta sonra gel dedi mecbur randevusuz gidecem napım bir hafta sonraya da randevu alınmıyor doluyor hep
Prmas61 Zehasve o kadar erken gidecegımı sanmıyorum biraz geç gidince de beklerim artk bi de Nst yi direk çekilsem olur mu sekreterin istek mi atması lazm
Zehasve Prmas61 valla bende istemem o kadar erken gitmeyi ama işleyiş böyle yoksa kalıyorsun ortada tecrübe ile sabit.
Prmas61 Sinemcetin20 alıyrum ama 15 güne kadar dolu oluyo bir hafta sonrasına alamıyrm malesef doluyor
Prmas61 Sinemcetin20 bnde 15 güne alabılıyrm ama bir hafta sonra gel deyınce 15 gün sonrasında var işte