Zynp01 Kubraaa1 36 dayım erken doğum riskim var 2 haftadır. Adalat kullanıyorum artık bıraktım dontor dedi her an olabilir yani
ecembugra53 Kubraaa1 canım bebek 36 kendini tamamlamış olıyor korkma gelişimi kilosu yerindeyse 😊 alıp gidersin bebişini benim ablam 35 te doğurdu 2800 aldı gitti bebeğini MAŞALLAHH vardı bebekte gayet gelişimini tamamlamıştı cnm korkma
Rabiasrd Kubraaa1 35+2 de doğurdum erken riskim olmamasına rağmen. Ayrıca kilo olarak geriden geliyorduk 1900 doğdu ama çok şükür herşey yolunda gidiyo şuan 11 günlük olduk 😊
Kubraaa1 ecembugra53 aslinda ben kendi kendime evham yapiyorum kimsenin bana dogum yapcaksin 36 haftada dedigi yok 😊 benim kasiklarim ve belim gece cok agiriyo bende hemen ona yordum😂
Pregnantmom Kubraaa1 36+5 te doğum yaptim 3450ydi kilosu cok sükür hic sorun yaşamadık küvezde falan kalmadı hiç şuanda gayet sağlıklı