Kortos adında bi krem var ben de doğum yaptıktan sonra onu kullandım doktora gittiğim de bu kremle ovalayarak içine koymamı tavsiye etmişti, 3 yıl geçti aradan ikinciye hamileyim 26. Haftamdayım yeniden oluşmaya başladı neyseki ilacım mevcut hemen sürdüm geçti, vazelin ile deneyen de var önemli olan yumuşatıcı vazelin gibi ya da kortos kendi kremini sürüp içine koymak dışarı çıkan gözleri, aklınızda bulunsun bu şekilde, Allah yardımcımız olsun:/