Betuloz Sezeryan olalı 1 ay oldu sarı akıntı var yaşayan var mı yarayı açıyorlar mı tekrar antibiyotik mi veriyorlar
Dzeyy Betuloz bendede aynı oldu hafif akıntı var doktora sordum sorun olmaz gazlı bez koy kuru kalsın dedi
Betuloz Dzeyy ağrı sızı yok yeni fark ettim çok terliyor diye peçete koymuştum peçeteye bulaşmış çok az