Aynı durumu ben de yaşadım. Doktor kanama alanı oluşmuş fakat kendini biraz toparlamis ama hala var dedi..o sebeple ben de aynı iğneyi kullanıyorum haftada bir. Kendinizi çok yormayın ve fazlaca kafanıza takip stres yapmayın. 2 haftadır kullanıyorum. Şu an herşey yolunda