Lprcgdm Ben devlet tip fakültesi bit de klinik doktorum var. Devlette doğum yapacagim, bence hiçbir hastanenin alt yapısı devlet kadar iyi olamaz, tabi büyükşehirde çok komplike bir hastane değilse. Çünkü acil durumlarda devlet yada tip fakültesine hasta gönderilir. Klinik doktoruna neden gidiyorsun dersen o da adamın ultrason cihazı muazzam. Ayda 1 defa gidiyorum ve 200 tl alıyor. Tabi sadece ultrason için değil o da pratik hayatta çok güzel bilgi veriyor ve her zaman arayıp ulaşabiliyorum. Ha tatlım ben 38 yaşında ve çok zor bebiş sahibi oldum. Şayet yaşım bu kadar geç olmasa klinik doktora asla gitmezdim. Hakli olarak bu bebiş benim acımdan coook kıymetli o nedenle hassasım. Ama sadece devlet bana sorarsan kesinlikle yeterli ki tip fakt hocadan bile daha bilgili olduğunu düşünüyorum. Çünkü coook hasta bakıyorlar her şeyi ilk fark eden de o. Ben 3 arasında seçim yapsam devlet doktoru derim