esmaesma35 Biraz önce sıcak tencereyi tuttum yanlışlıkla parmağım yandı buz uyguladım ama geçmiyor acısı😔Acaba yanık kremi kullanabiliyor muyuz
Kdrfts esmaesma35 gecmis olsun anestol ve silverdin surebilirsin canim bi zarari olmaz Grykuzum de soyledigi gibi kantaron yagida cok etkili
gigi esmaesma35 ben silverdin sürecektim eczaneci hamilelerde önermedi bepantoll yanık kremi var ondan verdi birde kantaron sürdüm geçti şükür
Cigdem91 esmaesma35 siz söyleyince aklıma geldi geöen kolumu yakmıştım ve madecassol krem sürdüm unuttum hiç zararı olur mu diye düşünmeden bir şey olurmuki ya 🙁🙁
Kdrfts Cigdem91 yok canim korkma bisey olmaz sonucta yenilen bisey degil dermatolojik oldugu icin zarar vermez ben kullandim sukur bi sorun yok