Biz de su an 34. Haftanın içindeyiz. Hamileliğinin en zor haftası 32 ve 33 tu diyebilirim. Tansiyonum hep düştü anlık seylerle(tuzlu fıstık ayran soda vs) düzelip geri düşüyordu. Bir de üstüne migren ve gaz sancısı. Inanın çok zordu gözümü açamıyordum. Şimdi geçti çok şükür inşallah sizin de gecer