Esoo0698 ben magnezyum içmeye başladım bakalım etki edecek mi, 14+2’yim ben de. Doktor son muayenemde yazmıştı 14. haftadan sonra magnezyum kullanırsın diye zannediyorum hissetmiş 😅 benim de belime kalçama vuran hafif ağrılarım olmaya başladı ama geçiyor yani uzun sürmüyor hatta biraz yürüdüm iyi geldi