Rbakny Benn. Ben ovulasyon testiyle gebelik öğrendim canim 2.ci cizgi kontrol çizgisinden daha koyu oluyor yani yumurtlama günündeki gibi. Ben yumurtlamanin 14.gunu yaptim baya koyu cikti. Sonra gebelik testi yaptım cok cok silik cikti.
Ama bisey daha eklemek istiyorum. Bi arkadaşım yeni hamile gebelik testinde silik cizgi cikti yine ovulasyon testiyle deniyim demiş 2.ci cizgi silik çıkmış yani herkeste koyu olacak diye bisey yok.