Dgull ben sezeryan ile doğum yaptım doktorum serklaj konusunda hiç bişey söylemddi 25. Haftadan sonra bebeğimin aşağıda olduğunu öğrendim erken doğum riskin var dinlen demişti serklaj konusunda hiç bişey demedi çok doktorla görüştüm perde ameliyatı vs olduğumu söylediğimde de aerklaj yapmak lazım demediler rahim apzı kısaşığı yaşayanlarda oluyor diye biliyorum