gzmblky Halil mesuta yaptırdım 390 TL çok memnun kaldım ultrason cihazı falan çok iyi bebek çok net görülüyor ki ben baya kilolu olmama rağmen çok net gördüm doktor da çok ilgili herşeyi tek tek anlatıyor bakarken CD ve rapor veriyor CD içinde bir sürü resim oluyor