Sedakerem benim de başım gelmişti.doktor muayenesi ile belli oluyor,bir kaç tane de tahlil yapilmisti bana,ve her hafta kontrol.bir aletle bakılıyor ama doktorum bana yüzde yüz emin olunmuyor demişti.dinlen bol su iç ve sancı falan olursa vakit kaybetmeden hastaneye gidin lütfen 🌸