Meltem3421 ben ilk gebeliğim de öyle idim. Hatta bebeğim tam 1 gün boyunca hareket etmemişti rüyama girmişti ağlayarak uyandığımı bilirim. Ertesi gün oldu kahvaltı yaptım hala tık yoktu gel de korkma 🤦🏻♀️ Ama karnımı doyurdum üstüne çikolata yedim soluma yattım bi başladı durmak bilmedi bu sefer de 🤣. Şimdi 2. bebeğime hamileyim Arada oda yapıyor hatta endişelenmemek için kalp dinleme cihazı aldım o içimi rahatlatıyor. Olabiliyor canım böyle şeyler. Hem artık yerleri daraldı birde günün yarısını uyuyarak geçiriyorlar. Endişelenme , inşallah düzelir