Srhnzlcn canm ben almıştım doğumdan önce, doğumdan sonra çok lazım oldu açıkçası. Bebeğim küvezde kaldı süt sagıp götüryordum. Daha sonra bebeğim emerken doymadığı için sagıyordum kalanını … Benimki mamajonun manüel süt sağma makinesiydi çok faydasını gördüm ama belli bir zaman sonra ellerim şişiyordu sagmaktan tabi sonra sütüm kesildi. Çalışan hanımlar için bence şart sütünü akşamdan sagarsın süt saklama poşetlerinde saklarsın ertesi güne bebeğin biberonla içer. Korkma biberona alışır meme tutmaz demişlerdi bana da , hiç öyle olmadı biberonla tuttu memede. Manuel yorucu oluyor ellerin şişebilir sürekli sagmaktan, aventin elektriklisini öneririm eğer sütüm kesilmeseydi kesinlikle avent elektrikli alacaktım, biraz pahalı olabilir ama çok kullanışlı bence