Rk123 Kızlar 30 haftalık hamileyim, geceden beri sol göğsümün altı kısmında aşırı bir acı ve ağrı var, orası sert ve el değmiyor asla. Aynı zamanda üşüme ve ateş de var bu durumu yaşayan var mı aranızda?
Rk123 1cicek hayır hiçbir şey gelmiyor, az önce duşa girip su tuttum oraya ama hiçbir şey fayda etmiyor
sehrikarabulut Rk123 oluyor canım gebeliktede gögüsler süte hazrlandığı için doktorna sor yinede tabi