glyldzz ilk hamileliğim de testi bir kutuya koydum bir de melek koydum içine not yazdım akşam işten geldi yemek yek sonra Bi hediyem var dedim sen evden çıkmadın ki dedi üzümünü ye bağını sorma dediö korkudan kutuyu açamadı Bi 5 dakika öyle bekledi falan güldük eğlendik sonra kutuyu açtı önce testi gördü anlamadı sonra meleği aldı bu zaten bizim dedi 🤣 sonra notu okudu yok ya falan dedi sarıldı bana dünyaları verdin diye çok ağlamıştım kaç dakika sarıldık ağladık bilmiyorum. Şimdi ikinci hamileliğim bu sefer beklemediğim zaman da korunurken oldu sürpriz de olmadı zaten yanımda değildi ağlayarak testi yolladım anlamadı çok yoğundu sonra ne oldu yazsana dedi görümce yanımdaydı eşinin karnını şişirip attık 9 ay sonra karın böyle olacak dedi 🤣🤣🤣 eşimde liiiiliii liiiiliii 2.kez baba oluyorum diye karşılık verdi 🤣🤣🤣🤣🤣