Dış gebeliğimin üstünden 4 ay geçti , bazı doktor bekleyin dıyor bazı doktorlar beklemenize gerek yok diyorlar , endişeliyim ne yapacağımı bilmiyorum. Ve 1,5 yıllık evliyim artık herkes bizden bebek bekliyor 😔 ve en çokta biz istıyoruz. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Fikir verin 😔🙏🏻