Nesli123 Kızlar, gebeliğin ilk 3 ayında ciğer yemeyin diyorlar. Ben iki kez yedim de şimdi Bi tedirgin oldum
Zsnbr Nesli123 bana da çok dediler 6 ay olcak yemiyorum o kdar da canm istiyor ama dayan diyorlar 🤦🏻♀️
Slnbsr Nesli123 gebelikte sakatat yasak olduğu için hamilelik boyunca yenmemesi gereken ürünlerden ama bi defa yemişsin bişe olmaz
Busekrkmz Nesli123 evet ilk üç ay yenmemesi gerekiyor A vitamini yüksek olduğu için riskli olabiliyor ama üç aydan sonra bir iki defa yiyebilirsiniz. Ben üç ayı atlatınca 4 kere falan yedim valla 🤗
Babyy1S Nesli123 bende yedim ama 3 aydan snra yedim ciğer yemenin zararlı oldugunu da bilmiyorum her gün yemiyorz sonucta doktoruna sor fakat bnde bi etki yapmadı hiç hatta güzel yapan bir yer olsada gidip yesem yani