Sabah kalktığımdan beri iki taraflı böbreklerimde ağrı var ne oturabiliyorum nede yatabiliyorum bu ağrı arada bir de sol göğsüme vuruyor ve yaklaşık 2-3 gündür ishal gibi çok sık tuvalete gidiyorum idrara zaten sık gidiyordum ama 2-3 gündür diğeri de arttı doğum belirtisi olabilir mi son bir hafta da da adet sancısı gibi sancılarım vardı 37 haftalığım