Kızlar geçen hafta nstde sancım çıktı doktorum 1 hafta daha bekleyelim eğer sancın devam ederse haftaya alalım bebeği dedi. Sezeryan olcak. Kasılmalarım ve sancılarım oluyor ama en can acıtamı vajina ağrısı ayağa kalkamıyorum yatınca bacak arama yastık koyuyorum yurunce çok acıyor neden ki? Acaba benim sancım oraya mi vuruyor?