Bahar8001 TugceTok06 anladim canim tesekkur ederim bende muaneye gidiyorum şimdiye kadar bi sknti yaşamadım ama dogumu orda yapmayı düşünüyorum kararszm o konuda
irembozcalar Normal doğum yaptım genel olarak memnun kaldım. Profilimden son 2 yorumumu okursan eğer bi arkadaşa anlattım az önce sende bilgi edinirsin 😊