kkugu
Benim de bir yerde toplanıyor ara ara ama ağrı olmuyor, baskı gibi hissediyorum sadece. Bir de normalde çok hareketli olan bebek, 1 haftadır sakin, hareketlerini hissediyorum ama aşırı yavaş 🤷🏻♀️ İyidir diye düşünüyorum kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum 🤷🏻♀️