Selinbam Benim gibi 11+4 teyim çok sık idrara çıkan var mı bu haftada azalması gerek diyorlar ama grce çıkmaktan uyuyamıyorum sürekli idrara sıkışık gibiyim ama sadece bikaç damla çıkıyor
Selinbam En zor kısmı hamileliğin bu geldi bna ne kusmak mide bulantsi hepsini hallediyorm ama bu tuvalete çıkmak resmen sinirlerimi yıprattı enfeksiuon da yok baktırıyorm her gittiğimde 😑☹️