Kizlar merhaba,
6+1 gebeyim. 5ci haftamda kanamam oldugu icin bebek duruyormu diye alttan baktilar. Sukur ki duruyordu, fakat tekrar kanamam olacagini soylemislerdi. 3 gun once tekrar kanamam basladi, kirmizidan koyu kahverengine kadar ve parca parca biseyler geldi. Agridan duramaz oldum ve sabah hastaneyi aradim. Acil gel dediler ve tekrar alttan muayene oldum. Basta gebelik sonlanmis bebek buyumemis ve kalbi atmiyor dediler. Son anda kalp atisi farkedildi ve ben cok sevindim. Olcumde 2mm cikti ve doktora gore gelismemis ve kalbi yavas atiyormus. Pazartesi tekrar gidecegim. 6 haftalik bebek nekadar buyuklukte olur? Kesem 15 mm'mis. Dualarinizi eksik etmeyin lutfen.
Yurtdisinda yasiyorum ve burada kontroller genelde cokca olmaz, igne falanda yapmazlar