Yagmuraksu17 Nurcn bende 35+2 yim ama benimki haraketlerini hissetmeye başladığım zamandan bu yana hep aşırı haraketliydi Ama şu zamanlara uyku ağır basıyor onlara günde en az 10 defa haraketini hissetmeniz yeterli 💞
ecembugra53 Nurcn canım cok normal Doğum yaklaştıkça bebeğin yeri oldukça daralır günde 10 defa hareket ediyorsa sorun yok cnm 😀
Deletedmom417 Nurcn güzel maşallah telefona çektim hatta eşim gelince izletirim diye çünkü eşim varken hareket etmiyor pıtırcık 😍
Deletedmom417 Nurcn hadi ya😟benimkide sabah sancıyla uyandırdı beni aşırı sancım vardı 😔 şükür şimdi iyiyim benimkide işine gelince hareket ediyor işine gelmeyince uyuyor 😂😂
ecembugra53 Nurcn Evt canım 😊 korkma cok normal suyunda oynuyor cok dönüyor kordonuyla falan oynuyorsa dalgalanma dedi gelir sana
Deletedmom417 Nurcn yok kuzum benimki kafası aşağıda ayakları solumda poposu kaburgalarımda😂 genelde soluma ayaklarıyla tekme atıyor yada poposuyla ittiriyor kaburgalarımı yada kasılıyor taş gibi oluyor 🤷
Nurcn Deletedmom417 kız bende diyom bu yuvarlak şey ney 😂😂 poposumu o kafası sanıyordum ben ayakları da ya solumda yada sağımda oluyor
ecembugra53 Nurcn 😍 evhamlılık yapma için rahat olsun kafan rahat olsun Allah’a sırtını daya hiç bişey olmaz cnm