Lalin2580 Kızlar bu ay klomen kullandım 5 tane yumurtam oluşmuş 18-19-20 mm civarı hepsi yarın ovitrelle yaptırıcam sizce gebelik olur mu nolur dua edin daha önceden bir kaybım var kendiliğinden olmuştu inşallah ilk aydan olur🙏
afrasil Lalin2580 bende temmuzda kullandım gebelik yok ama eşimde sperm sorunu var . Gelişmiş yumurtam 1 tane vardı doktor bana zaten bizim isimizi görecek olan 1 yumurta dedi . Kendini hamile gibi hisserdesin canım heveslenme günün geçmeden üzülme diye diyorum
Lalin2580 afrasil anladım canım zaten bu ay için çok fazla heveslenmiyorum ilk denememiz sonuçta hakkımızda hayırlısı olsun🙏