4-5 gündür ağrı çekiyorum ama bugün inanılmaz şiddetlendi. Belimin (özellikle sağ alt tarafı) aşırı ağrıyor. 38+6 olduk. Ağrı bacağıma ve kasığıma da vuruyor ve geçmiyor. Öyle dakika sayılacak gibi değil yani, sürekli devam eden bir ağrı. Sağa döndüm sola döndüm geçmedi. Markete giderken de kilitlendim resmen, adım atamadım. Yarın kontrolüm olduğu için hastaneye gitmiyorum. Artık doğum sancısı mı değil mi o da pek umrumda değil açıkçası , yarın belli olur zaten diye telaşa girmiyorum 🤦🏼♀️
Benim sormak istediğim bunu hafifletmenin bir yolu yok mu? Ağrı kesici de içmek istemedim. Duşa girdim o da fayda etmedi, var mı bir çözüm bilen 🥺
Acaba soğuk kompres falan yapsam etki eder mi?