Merveduyg Kızlar nasılsınız bu haftalarda benim sabahtan beri bi sancı gibi ağrılarım var çok şiddetli değil ama biraz motivasyon düşürücü sizce normal mi hastaneye gitsem mi ?
Nesli-Emin Merveduyg bende aynıyım canım 33 hafta kalçamda belimde kaşıklarımda ağrı oluyor hayırlısı inşallah