seval3401 Arkadaşlar merhabalar 36+4 haftalığım ve Bebeğim henüz Doğum pozisyonunu almadı benimle aynı durumu yaşayıp sonradan dönen var mı acaba doktorum 39 a kadar dönmezse sezaryen planlarız dedi