ikibebisannesi İkili test sonucumu lütfen yorumlar mısınız? Ağlıyorum kaç saattir. Doktor sınır değere çok yakın dedi. Kombine risk 1:1840 İkili test. 1:357 Yaş riski. 1:883 Trisomy 13/18+NT. <1:10000
Cigdem91 ikibebisannesi benimkine çok yakın bir aydır bende napsam bilemedim ağlıyorum elimden bir şey gelmiyor dün dörtlü test için kan verdim onun sonucuna göre amniyosentez fetal dna ne gerekiyorsa yaparız dedi doktorum 🙁🙁
Cigdem91 ikibebisannesi canım pap a değerin ve hcg kaç çıktı ?? Genelde kombine riske bakıyorlar ama bazı doktorlar biyokimyasal riski baz alıyor benim önceki doktor kombine risk 1/1403 olunca normal deyip göndermişti başka doktor biyokimyasala bakınca risk olabilir dedi
ikibebisannesi Zuhal2205 Normalde eşik değeri 250ymiş. Benim ikili test değeri 357 yakın olduğu için doktor baya kotkuttu😔
Cigdem91 ikibebisannesi pap a nın mom değeri kaç hcg iyi çıkmış aslında benim hcg yüksek çıktığı için risk yükselmiş
Cigdem91 ikibebisannesi iyiymiş aslında değerlerin canım ya mom değerleri 0,5 ve 2,5 arasında olmalıymış seninkiler öle 😨 bir şey yoktur inşallah bebişlerimizde düşünmemeye çalış ben Rabbime bıraktım artık ..
ikibebisannesi Cigdem91 Haklısın canım en güzeli Rabbime bırakmak. İnşallah seninde bebegınde hiçbir şey yokturda sağlıkla mutlulukla alırız yavrularımızı kucağımıza🙏🏼