Lamia65 tabıkı ortapedık oldugu ıcın doktorlar onunla cıkılmasını ıstıyormus hastaneden bende arkadasımdan duydum aldım her puset bana gore aynı yanı ıslev olarak degısıyordur belkı ben 150tl aldım 80 flan da vardı miniçodan aldık . e bebekte 379tl falan onların işlevleri farklı mesela yanı