Arvensmom slnko bayram bey için çok başarılı fakat çok ilgisiz bir doktor diyorlar.Hatta çoğu hasta soru sormaya korkuyorum falan diyordu doğru mu? 🙈😊
slnko Arvensmom aaaa hiç duymadım, gece bile biryerim ağrıynca mesaj atsam mutlaka cevap yazıyor çünkü herseyi çok rahat soruyorum🤷♀️
Arvensmom helen20 Uzun süre Ebru hanıma gittim ama bir muanesinde iyi diğerinde azarlar gibi.O kadar para verip o davranışları görmek doktor değişikliğine gitmeme sebep oldu zaten