Ben 12. Haftada gitmistim, doktorum zaten ense kalinligini falan orada olctu, normal gorunuyor ben olcum yaptim dedi. sonra ya ikili test ya dna testi ama yasin 28, riskin yok biri cok ucuz biri maliyetli once ikili yapalim, ters bi olasilik cikarsa digerine bakariz dedi. Ben giyindim, hemsiresi klinikte hemen kan aldi. Bi hafta olmadan da dun klinikten mesaj attilar, hicbir sorun yok diye. Bu kadar basitmis tum islem. Burada okuduklarim, insanlarin soyledikleri beni o kadar korkutmustu ki. Nerede yaptiracagim, ne kadar tutacak, nasil olacak falan diye. Hem klinikten cikmadim, sadece 100₺ verdim test icin hem de hicbir negatif donus olmadi cok sukur. Doktor yapilmali diyosa yapilmali bence bu tip seyler