Annişler Dün gece saat 3 ten 6 bucuga kadar 3 dkya bir sancim geldi kasılmam vardı taş gibi oluyordu belime kadar vurdu. Ama 6 bucuktan hala bu saate kadar sancim olmadi geçti bu neyin nesi . normalde 5 dkya bir bile olunca hemen çağırıyor doktor mesela . benimki gecti suan ama gece olur diye korkuyorum.