Tek yumurta ikizlerine hamileyim acaba doğum ne zaman oluyor bana doktorlar 33.34haftalikken olur dediler tek yumurta ikizi Momo olduğunu için kordon dolanmasi ve çok riskleri varmış bebeklerin arasında zar var ama riske atmamak için o vakitte alınması gerekiyormuş bilenler yardımcı olabilirmisiniz sizlere ne dedi doktorlarinz doğum ne zaman oluyomus