glyldzz Merhaba, Reglimin bittiği gün ilişkiye girdik bebek düşündüğümüz için ilk deneyim hamile kalabilir miyim?
S-e3506 glyldzz ama benden bir tavsiye ilişkiye girerken bebek düşünme strese girme zevkini çıkar daha faydalı olur bebek olma şansı daha yüksek olur
glyldzz 3,5 senelik evliyiz. Artık düşünmeye karar verdik bir anda gerçekleşti zaten. Çok heyecanlıyım olur mu olmaz mı hep bir araştırma içerisindeyim. Genel de yumurtlama döneminde de yapın diyorlardı. Bilmiyorum çok değişik bir duygu ☺️
Burcucik glyldzz benimkinin adet günüm yani asla şaşmazdı iki gün gecikince anladım zaten daha kese bile tam oluşmamışken hamile kaldığımı anladım canım ama eğer baş dönmen varsa ya da yorgunluk benim ilk belirtiler öyleydi
Burcucik glyldzz ben öyle hamile kaldım bittiği gün kalmışım hiç ihtimal vermedim çocuk düşünmüyorduk öyle oldu
Ttugceeli glyldzz herkesin yumurtlama günü farklı canım. Mesela ben 16.17 günlerde yumurtluyormuşum. Kimisi adete yakın kimisi adetten sonra yumurtluyor. O yüzden gününü iyi ayarlayın🤗