Benim gibi bir skolyoz hastası daha kaç haftalıksın canım sen bende 36 da suyum geldi doktorum evde yatacaksın VC dışında kalkmayacaksın dedi şuan 38 ve yatmamı söylemişti haftasonu da ama pek oturamıyorun çünkü yatınca sürekli bel ve sırt ağrısı yaşıyorum Çarşamba kontrol var doktor %90 sezaryen dedi bebeğin boynunda kordon olduğu için ben pek istemiyorum gönlüm normalden yana ama bebeğim daha önemli sezaryen olursa epidrual ve spinal sonrası bel ağrısı yaşarmıyım onu düşünüyorum bu arada benim skolyozum sağ tarafımda sağ omuz da çıkıntı var dikkatli bakılınca belli oluyor ameliyat hiç düşünmedim zaten senin kinin derecesi nasıl