Gulsum1205 korona sürecinde bebeğimin cinsiyeti için hastaneye gidememiştik korkudan ve araştırmalar yaptım bebeğin ilk ultrasonlarında kuyrukları yukarı doğru olunca erkek dik olunca kız olduklarını okumuştum ve ben ultrasona baktıgımda benimki yukarı doğruydu erkek dedim heralde 2 hafta sonra gittiğimde dıktorda erkek dedi suan 38 haftalığız erkek yani ordan tahmin ettim rabbim sağlıkla versin 😊