1987gokce Fatmaaaa ben şeker yuklemesinden sonra dün gittim beslenme programı yazdı ona uyuyorum her hafta görüşücez dedi. Şekerimin sınırda olduğunu düzenleyebilecegimizi söyledi şimdi bire bir uyuyorum. Tavsiye ederim.
Ayseguls Ben hamileliğimi öğrendiğim gibi diyetisyene gittim. Daha yeni olmasına rağmen dikkat etmeye çalışıyorum. En azından bebeğe faydalı olan şeyleri aksatmadan tüketiyorum. Fazlası anneye kilo o yüzden diyetisyen kontrolünde olmak iyi birşey bence
NaimeYilmaz Fatmaaaa hamur işi beyaz ekmek makarna pılav tatlı(sütlü tatlı çıkolatalar sekerlemeler dahıl) meyveyı asla gece yemedm ve kararında tukettım. Hergun 2-3km yururum.. mınımum. Yatmadan 2-3saay once yemegıde kesıorm 27 haftalıkken 4 kılo almıstm 30 oldk smdı ıstah acıldı bıraz ama 😊