Tepetaklak ben hamile kalmadan önce tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırmıştım allianz bekleme süresi vardı. Bebek düşünen bütün yakınlarıma tavsiye ediyorum kontrollerde 15 tl veriyorum sadece. Sigorta bana toplamda 3000 gbi bi rakama geldi. Şu an gittiğim hastanede doğum 10000 civarında. Ayrıca gebelik kontrolleri dışında 10 muayene hakkınız daha oluyor.
Hamileyken de Sigorta yapan bi kaç alternatif Sigorta şirketi varmış onlarda 4-5 bin civarında sanırım. Gittiğiniz veya gideceğiniz hastane fiyat olarak daha uygunsa gerek yok ama ciddi fark varsa epey avantajlı oluyor.