Pelin000 Vajinamda bir agri oluyor cok kotu bi agriyo bi duruyor gecenlerde sol taraftan agriyordu simdi ise sag boyle olanlar var mi hamile gegilim bu arada
Pelin000 afrasil bilmiyorum ki hic hamile kalmadim ama cok kotu bir agri afedersin aşagidan agrim oluyor
afrasil afrasil bugün daha çok ağrıyor yarın kontrolüm var zaten . Bu kistlerin kayma , patlama gibi sonuçları var bide benim 7.5 cm