deletedmom559 Esratolga link nasıl atılır bende atmak istiyorum benimki de 7 haftalık anlayan olur belki 🤭
ElnurNergiz Esratolga bendede erkekdi böyle duruyodu bana ilk 14 haftamda kız dediler 22 haftamda erkek olduğunu dediler😳😇
deletedmom559 https://dosya.org/Dkx7z 7+5 acaba nedir tahminlerinizi alayım 🤭çok merak ediyorum yavrumu
Esratolga ElnurNergiz Tahmin istemedim ben bidaha ki geldiğinde kesin sylerm dedi 16 hfta olcam o zaman
ElnurNergiz Esratolga inşallah canm bende yanlış söylemişdiler 🙄 22 gittiyimde şok olmuşdum ilk defasinda kesinliklee kızz demişdi 🤷♀️🤷♀️Kız Erkek fark etmez ikside evlattır Sağ salım kucağına al en önemlisi bu💙❤🧿🙏🏻🙏🏻