AHFKASAP Herkese merhaba. Bu haftalarda olanlar bebeklerinizin hareketleri nasıl??? Benimki bugün az hareket ediyor. Tedirgin olmalı mıyım yoksa normal mi??
Sedabezirkan AHFKASAP tedirgin oldugunda tatli seyler ye ve sol tarafina yat bi sure .yine hareket etmezse o zaman dr una danisirsin
Sedabezirkan Ben de 37 deyim ve gecen haftaya gore bile cok daha az hareket ediyor cok minik minik yeri daraliyormis ondanmis.