Yaptırmayın hiç bir tarama testini yanılma payı çok fazla çıkıyor çok tecrübeli bir ebe hanımdan aldım bu tavsiyeyi kendi çocuğunda malesef rahatsızlık var ama tarama sonuçları gayet temiz çıkmış gebeliğinde doktor ısrarı üstüne bi yanılma sonucu yaptırdım ve on gün gece gündüz ağladım korkudan aldırma gibi bir niyetiniz yoksa kesinlikle yaptırmayın yanlış bir sonuç tüm hamilelik sürecini kabusa çeviriyor 😔