Esoo0698 Merhaba güzel anne adayları ve anneler biz uğur böceğimle 15 haftalık olduk 🐣🐞 Biraz kasık ağrılı ve bel ağrılı geçiyor sizde durumlar nasıl ❤️🌸
ecembugra53 Esoo0698 MAŞALLAHH küçük minnaga 😊🤰 bu günlerin en güzel günlerin canım güzel geçir en rahat zamanların
Reyyhan Esoo0698 18. Haftadan merhaba ben de nel agrisi devam ediyorum 2. Hamileligim ilkinde boyle fazla yaşamamıştım korkuyorum ilerki haftalar da artmasındn malum bakmam gereken 14 aylik da bir kizim.var
Esoo0698 Reyyhan Allahım sana güç kuvvet versin inşallah bebeğinide sağlıkla kucağına al canım benimm ❤️🌸
AyGC 13 haftalık gebeyim bugün sağ kasığımda ağrı var ara ada batıyor ama hep hissettiriyor korkuyorum