prensmusta Volkan Aksakallı ya giden anneler varmı,memnun musunuz?Sezeryan yanlısı fln diye duydum?Medicana hastanesi de beni çok düşündürüyor emin olamıyorum,deneyimleri olanlar yardımcı olursa sevinirim☺️
srpgnr prensmusta merhaba ben geçen seneden beri volkan bey e gidiyorum ilk gebeliğim boş keseydi ve kürtaj oldum akabinde yeniden hamile kaldım pembe mavi-jimer-medicabil gibi bir çok farklı hastaneye ve doktorlarına muayene oldum ama volkan bey özellikle normal doğumu desteklediği ve insanı gerçekten çok rahatlattığı için medicana pandemi hastanesi dahi olsa devam edeceğim
Gulayozgoc prensmusta merhaba ben volkan beye gidiyorum 39+1 im kısmetse doğumumu gerçekleştirecek doktor tavsiye edilmez derler herkesin enerjisi tutmuyor ama ben çok memnunum 😊
Aada Ben de medicanada doğuracağım dış doktor ile ama yarın arayıp şu pandemi hastanesi muhabbetini de soracağım. Volkan beye de çok iyi diyorlar öyle duydum.
srpgnr Aada medicana için sağlık bakanlığı pandemi testi yapılabilirlik onayo verdi siz görüştünüz mü hastaneyi ile bende medicana da doğum yapacağım
Gulayozgoc Aada ben ocakta hamile olduğumu öğrendim. Kısmetse doğumumu orada gerçekleştireceğim 9 aydır gidiyorum yani bir skıntı yaşamadım pndemi ile alakalı
Aada Gulayozgoc çok fazla giden var. Doktorumda sürekli doğum yaptırıyor orada. Ben de sıkıntı olacağını zannetmiyorum canım. Memnun musun peki
Gulayozgoc Aada genel anlamda memnunum fakat 40+2 kuralı var 40hafta 2 günden sonra beklemiyor kimi doktor 42 ye kadar bekliyor ama volkan hoca bebek ve anne uygunsa suni sancı değilse sezeryanla alıyor.. benmde son haftam umarım kendi gelir müdahaleye gerek kalmadan 🙈
SAYGIN Iyi günler. Ben 24 haftalik hamileyim. Devam ettiğim doktorla bi konuda anlaşmazlık yaşadığım için bırakmayı düşünüyorum. Volkan beye devam eden arkadaşlar memnun mu. Bir de muayene ücreti doğum ücreti rapor verme gibi durumlar hakkında bilgisi olan varsa yazabilirmi?
Jasmineee SAYGIN merhaba volkan beye gittiniz mi acaba bende düşünüyorum 24.haftadayım bende memnun kaldınız mı