Bende şuan 14 haftalığm geçen hafta adet oluyomuş gbi çok aşırı bi kanamam oldu. Yarım gün yattım hastanede rahim ağzı 4cm açıklık varmış bir hafta sürekli yatıcaksın dedi ve düşük olmasın diye bi iğne yaptı nirde progestan 200 mg kullanıyorm sabah öple akşam istersen başka bi doktora git canım